TERMENI ȘI CONDIȚII

Condiții Generale pentru utilizarea site-ului https://www.rdbeco.ro

Informații despre site

Site-ul web RDBeco.ro este administrat de SC RAC 74 IMPEX SRL cu sediul social în Tulcea, str. Isaccei, Nr.29, bl.7, Sc.F, Ap.2, Cam2 .
Număr de Înregistrare la Registrul Comerțului: J36/727/1994
Site-ul comercializează produse doar pe teritoriul României.
Adaos comercial practicat pe acest site este între 0 și 2000%.
Acceptarea condițiilor
Utilizarea site-ului RDBeco.ro, logarea cât și accesul la serviciile oferite reprezintă o acceptare din partea ta a termenilor și condițiilor de confidențialitate detaliate mai jos, cu toate consecințele care decurg din acceptarea acestora.

Utilizatorul va avea acces permanent la Termenii și Condițiile pentru utilizarea site-ului pentru a le putea consulta în orice moment.
În situația în care nu ești de acord cu aceste condiții, îți solicităm să nu utilizezi site-ul nostru de internet.
RDBeco.ro își rezervă dreptul de a actualiza și/sau revizui Termenii și Condițiile în orice moment fără o notificare prealabilă, tocmai de aceea, îți solicităm să urmărești în mod periodic eventualele modificări.

Prin acceptarea Termenilor și condițiilor din prezenta pagină îți exprimi acordul pentru a primi comunicări sau oferte în scop comercial din partea SC RAC 74 IMPEX SRL. Datele personale oferite vor fi procesate conform politicii de prelucrare a datelor personale ale SC RAC 74 IMPEX SRL. Te poți dezabona oricând de la primirea acestor mailuri accesând linkul de dezabonare din partea inferioară a mailurilor prmite sau marcând mailul ca și spam sau trimițând un mail către dezabonare@rdbeco.ro cu subiectul dezabonare.

Drepturile de autor
Informațiile publicate pe RDBeco.ro aparțin site-ului, prin urmare, aceste informații nu pot fi publicate, transmise, copiate prin orice metodă fără acordul scris acordat în prealabil al reprezentantului legal al societății SC RAC 74 IMPEX SRL care administrează site-ul. Nerespectarea acestor condiții se pedepsește conform legii în vigoare. Orice încălcare a drepturilor de autor poate fi sesizată pe adresa de mail web@rdbeco.ro

Încheierea contractului

Odată cu înregistrarea unei comenzi pe site-ul RDBeco.ro, cumpărătorul/clientul este de acord cu modalitatea de comunicare utilizată de societatea SC RAC 74 IMPEX SRL – administrator site, respectiv prin telefon sau email.
Încheierea contractului are loc numai în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterii confirmării automate de primire a acestei comenzi. Emiterea automată a confirmării de primire a comenzii NU echivalează cu încheierea contractului între vânzător și cumpărător.
După plasarea comenzii, pentru motive justificate, vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda consumatorului/cumpărătorului, fără o notificare prealabilă, iar acesta va primi înapoi banii încasați de societatea SC RAC 74 IMPEX SRL, în termen de 7 zile. Totodată, ne rezervăm dreptul de a modifica cantitatea produselor din comandă, în funcție de disponibilitatea acestora în stoc.

Ofertele și prețurile afișate pe site-ul RDBeco.ro sunt valabile maxim 12 ore.

Livrarea produselor se poate face într-un interval de 1-15 zile, din momentul în care s-au validat toate detaliile comenzii (date facturare, disponibilitate produse, adresă livrare, modalitate de plată, termen de plată), cu posibilitatea de a prelungii acest termen până la 30 zile, conform legii, din motive justificate: zile libere legale, perioada sărbătorilor de Paște și Crăciun. Black Friday, produse aduse cu precomandă, importuri, etc. Toate informațiile/modalitățile folosite pentru descrierea bunurilor pe site nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare, livrare, stocuri, prețuri. Termenul de procesare a comenzii este de 5 zile lucrătoare.
În cazul coletelor refuzate la livrare, care au fost achitate cu cardul online sau ordin de plată, suma aferentă comenzii va fi restituită după ce produsul ajunge în posesia noastră dar nu mai târziu de 30 zile.
Produsele sunt disponibile în limita stocului.

În cazul comenzilor ridicate personal (doar comenzi achitate, plasate online, pentru care s-a primit codul de confirmare) din punctele de ridicare comenzi, se aplică aceiași termeni și condiții ca în cazul comenzilor livrare prin curier. Vă rugăm să verificați produsele la livrare, iar în cazul în care acestea prezintă neconformități să sesizați imediat reprezentantul firmei și să refuzați comanda. După părăsirea incintei, produsele se pot returna doar prin curier la adresa indicată pe site la secțiunea Retur.

Termenul de rambursare a sumelor achitate pentru comenzile refuzate/anulate este de până la 7 zile.

Pentru comenzile cu ridicare personală, termenul de rezervare al produselor la punctul de ridicare comenzi este de 5 zile.

Atenție! La puctul de ridicare comenzi nu se pot plasa comenzi și nu se testează/vizualizează produse.

Costul transportului este în sarcina clientului, iar în caz de retur taxa de transport achitată la livrare nu se restituie.

În unele cazuri (produs greu vandabil, produse aduse pe comandă specială, adrese cu kilometri exteriori, electrocasnice mari), se poate solicita plata unui avans de minim 20% din valoarea comenzii, plată care se va efectua prin transfer bancar.

Limitare răspundere RDBeco.ro

Site-ul RDBeco.ro, precum și orice software utilizat în cadrul acestuia sunt furnizate în modalitatea în care se găsesc și atât cât sunt disponibile, fără nici un fel de garanții, exprese sau implicite, inclusiv, dar fără a se limita la, garanții implicite de comercializare, adaptarea la o anumită utilizare sau neincalcarea termenilor.
Nu ne asumăm răspunderea pentru modificarea, suspendarea sau întreruperea site-ului RDBeco.ro, în totalitate sau parțial.

 Anulare comandă

RDBeco.ro (administrat de SC RAC 74 IMPEX SRL) și furnizorii săi nu își asumă responsabilitatea pentru greșelile de tipărire sau afișare referitor la prețurile, caracteristicile sau imaginile produselor.

În cazul în care o comandă nu poate fi onorată din cauza unor astfel de erori, RDBeco.ro își rezervă dreptul de a anula comanda respectivă fără o notificare prealabilă.

SC RAC 74 IMPEX SRL face toate eforturile în a furniza informații corecte despre prețul și caracteristicile produselor. Este posibil ca unele prețuri să fie eronate. În cazul înregistrării unei comenzi cu un preț derizoriu, SC RAC 74 IMPEX SRL are dreptul să anuleze comanda Cumpărătorului.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți una față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în următoarele situații, și nu numai:

  • prețurile afișate pe site-ul RDBeco.ro sunt rezultatul unei erori materiale;
  • produsul/produsele comandate nu se mai află pe stoc;
  • tranzacția nu a fost acceptată de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului;
  • datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe site sunt incomplete și/sau incorecte;

Garanții

Toate produsele sunt însoțite de factură și certificat de garanție (producător sau vânzător). Pierderea certificatului de garanție sau a facturii duce la pierderea garanției. Ștergerea seriei (serial number S/N) parțială sau totală de pe produse duce la pierderea garanției. Nu eliberăm duplicate pentru certificatul de garanție.

Garanția este de două tipuri:

a. obligația legală a vânzătorului (garanție legală de conformitate)

și/sau

b. orice angajament asumat de vânzător sau producător (garanție comercială) față de consumator, fără solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a prețului plătit de consumator, de reparare sau de înlocuire a produsului cumpărat, dacă acesta nu corespunde condițiilor enunțate în declarațiile referitoare la garanție sau în publicitatea aferentă. Termenul de garanție legală de conformitate este de 2 ani și se calculează de la data livrării produsului, conform Legii 449/2003.

În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garanție este de 12 luni pentru produsele de folosință îndelungată și între 0-12 luni pentru restul. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.

Litigii

Eventualele litigii în legătură cu executarea contractului vor fi rezolvate între vânzător și consumator/client pe cale amiabilă, în caz contrar, părțile putându-se adresa instanței de judecată competente de la sediul comerciantului/vânzătorului SC RAC 74 IMPEX SRL, respectiv Judecătoria Tulcea.

Protecția datelor

Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, site-ul nostru administrat de SC RAC 74 IMPEX SRL, are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi despre ține, un membru al familiei tale ori o altă persoană. Scopul colectării datelor este utilizarea lor în vederea facturării produselor comandate.

Informațiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator în scopul livrării produselor și sunt comunicate numai de către tine. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiezi de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a te adresa justiției. Totodată, ai dreptul să te opui prelucrării datelor personale care te privesc și să soliciți ștergerea datelor. Dacă unele din datele despre tine sunt incorecte, te rugăm să ne informezi cât mai curând posibil.

Pentru exercitarea acestor drepturi, puteți contacta în orice moment Responsabilul RDBeco.ro cu protecția datelor prin transmiterea solicitării dvs prin oricare dintre următoarele modalități:

prin e-mail la adresă: web@rdbeco.ro
De asemenea, îți este recunoscut dreptul de a te adresa justiției. Număr de înregistrare ANSPDCP: 28896

Poți consulta politica noastră legată de prelucrarea datelor cu caracter personal aici.

Acest site utilizează cookie-uri

Acest site folosește cookie-uri. Prin acceptarea acestor termeni și condiții vă exprimați acordul pentru folosirea cookie-urilor conform Regulamentului (UE) 2016/679. Poți consulta Politica de utilizare Cookie-uri aici.

Modalități de plată:

  • numerar;
  • ordin de plată;
  • cu cardul online;
  • în rate online prin card de cumpărături TBI

Modalități de livrare:

  • curieri proprii;
  • Nemo Express
  • ridicare personală – punct ridicare colete (doar comenzi achitate)

***RDBeco.ro nu vinde în străinătate

Termen de livrare

Termenele de livrare afișate pe site sunt orientative și se aplică doar în cazul comenzilor confirmate, dacă nu s-a convenit alt termen împreună cu clientul.

Despre plățile prin card
Sistemul de plată online este dezvoltat de către EuroPayment Services (EuPlătesc.ro) și presupune efectuarea plăților prin intermediul cardurilor într-un mediu securizat. Plățile online efectuate pe site-ul nostru beneficiază de protocolul de securitate 3D Secure (Verified by Visa și Mastercard Secure Cod).

3D Secure înseamnă o nouă abordare globală a autentificării cumpărătorilor și vânzătorilor în tranzacții sigure pe Internet. Această măsură de siguranță presupune redirecționarea utilizatorului în momentul efectuării plătii pe o pagină securizată unde înregistrarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzacție online. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV/CV2).

În vederea finalizării tranzacției în condiții optime va trebui să furnizezi:

  • Numele posesorului de card
  • Codul cardului (cele 4 grupe de cifre menționate pe fața cardului, fără spații)
  • Data expirararii cardului
  • Codul CVV (ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripționate pe bandă cu semnătura)

Tranzacțiile se vor efectua în lei, indiferent de cardul tău, în condițiile agreate cu Banca emitentă a cardului tău. Pentru efectuarea tranzacției pe site-ul nostru, nu se percepe niciun comision suplimentar. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele EuroPayment Services (EuPlătesc.ro). Site-ul nostru nu solicită și nu stochează nici un fel de detalii referitoare la cardul tău.

În funcție de disponibilitate produsele pot fi:

  • În stoc – Avem mai mult de 3 bucăți în stoc.
  • Stoc limitat – Avem mai puțin de 3 bucăți în stoc.
  • La comandă – Produsul nu este disponibil în stocul din depozitul nostru și pentru moment nu avem informații despre disponibilitatea acestuia în stocul furnizorului. Dar, dacă înregistrezi o comandă pentru un produs care are în dreptul lui “la comandă”, unul dintre consultanții noștri de vânzări va verifica disponibilitatea produsului în stocul furnizorului și te va contacta ca să îți comunice când îți vom livra produsul.
  • Precomandă – Produsul nu este disponibil în stocul din depozitul nostru și nici în stocul furnizorului. Dar, dacă înregistrezi o comandă pentru un produs care are în dreptul lui “Precomandă”, unul dintre consultanții noștri de vânzări va verifica termenul de aprovizionare al furnizorului și te va contacta ca să îți comunice când se poate livra.
  • Stoc epuizat – Produsul nu mai este disponibil în stocul din depozitul nostru.
  • Stoc: întreabă – Furnizorul nu ne oferă informații de stoc, se va face o verificare manuală pentru a afla disponibilitatea produsului.
  • Momentan indisponibil – momentan nu putem procura produsul pentru că nu se găsește în stocul furnizorului.
  • Recomandat – reprezintă recomandarea noastră pentru produsele cu cel mai bun raport calitate preț din produsele comercializate de noi din această categorie.
  • Promo – produsul beneficiază de reducere de preț, la aceste produse nu se mai oferă alte discount-uri.
  • Ultimele bucăți – stoc de până la maximum 5 produse.

Retur produse

Pentru a returna produse te rugăm să urmezi pașii de mai jos:

1. Citește termenii și condițiile aflate mai jos în care se pot returna produsele
2. Completează formularul de retur și așteptă să fii contactat de colegii noștri
3. Dacă ai primit confirmarea că îndeplinești condițiile de retur te rugăm să trimiți produsele prin intermediul unei firme de curierat fără ramburs la adresa indicată de colegii noștri în răspuns.
4. Notează pe scrisoarea de transport (AWB) numărul cererii de retur (de forma RT XXXXX) iar apoi trimite-ne numărul de AWB și firma de curierat cu care ai trimis produsele aici. Coletele care nu au trecut pe AWB numărul cererii de retur, cele de care nu am fost înștiințați că au fost trimise și cele cu ramburs (sistem de expediere conform căruia destinatarul este obligat, la primire, să achite expeditorului contravaloarea aferentă) nu vor fi recepționate!
5. După ce produsele au ajuns la noi și au fost verificate vei fi contactat/a privind desfășurarea și finalizarea acestei proceduri

Termeni și condiții

Returul produselor se acceptă conform termenilor și condițiilor menționați mai jos și sunt în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online, pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv într-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.

În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervăm dreptul de a accepta returul produselor și constituirea contravalorii acestora ca avans marfă pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitării de retur.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Costul transportului este în sarcina clientului, iar în caz de retur taxa de transport achitată la livrare nu se restituie. Având în vedere prevederile legii 249/2015 actualizată, pentru îndeplinirea obiectivelor de la art. 14 produsele se returnează doar în ambalajul original.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat;

Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informării RDBeco.ro de către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului. RDBeco.ro va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat, în cazul în care RDBeco.ro nu s-a oferit să recupereze el însuși produsul (se va lua data cea mai recentă). Suma de bani aferentă produselor returnate se va restitui ulterior verificării produselor după stabilirea de comun acord a modalității de restituire sau conform procedurilor legale.

Excepții:

Excepțiile privind dreptul de retur (nu se acceptă returul lor) sunt enumerate exemplificativ, fără a ne limita la următoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):

  • Produsele pentru îngrijire personală și sănătate, cosmetice, parfumuri, produsele pentru igiena intimă și produsele pentru igiena dentară pot fi returnate doar dacă sunt sigilate.
  • Extensii de garanții etc.
  • Poți returna anvelopele, jantele, produsele de electrică auto, cele de întreținere & cosmetic auto dacă nu le-ai folosit, însoțite de eticheta originală, nedeteriorată și celelalte elemente de identificare atașate
  • Căști intraauriculare
  • Asigurările auto
  • Jucăriile produsele pentru copii & bebe și produse pentru gravide se pot returna doar sigilate
  • Produse de tip comandă specială, indiferent de categorie aduse în stoc în urma unei comenzi ferme din partea ta sau a efectuării plătii în avans, nu pot fi returnate.
  • Produsele comandate online sau telefonic care au fost ridicate din punctul de lucru, nu beneficiază de retur (acestea au posibilitatea de a fi verificate și de a li se testa funcționalitatea la recepție).

De reținut!

În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a opri o sumă din valoarea produsului (valoare cu TVA), sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. (informații aici)

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).

Suma aferentă returului se rambursează într-un cont bancar valid (în lei) deschis pe numele titularului de factură.

Te rugăm să verifici integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primești de la Fan Courier sau Cargus în prezența curierului și să ceri întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.

Televizoarele beneficiază de deschiderea coletului la livrare. Te rugăm să verifici televizorul în prezența curierului la momentul primirii și să soliciți întocmirea unui proces verbal de constatare daune, în cazul în care dacă acesta prezintă defecte. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.

Modificarea datelor de facturare de pe persoană fizică pe persoană juridică se poate solicita în termen de maxim 48 h de la intrarea în posesie a produselor. Termenul de soluționare este de până la 30 zile lucrătoare. Se pot modifica doar facturile care au chitanță eliberată de către firma de curierat pe persoană juridică. Facturile eliberate la sediu nu se modifică

Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale bonusuri, trebuie returnate și acestea. Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Deoarece nu se poate stabili cu exactitate valoarea diminuării contravalorii următoarelor produse acumulatori, baterii, încărcătoare, cartușe imprimantă, folii de protecție, etc., acestea se pot returna doar sigilate.

Nu se va accepta returul produselor care au conturi/parole active setate de către client.

Pentru orice sesizări și reclamații vă rugăm să accesați pagină de reclamații.

Service și Garanții

Garanția produselor
Produsele comercializate de magazinul online – RDBeco.ro provin din surse autorizate de producători sau direct de la producători și beneficiază de garanție națională susținută de unități service autorizate ale partenerilor RDBeco.ro sau ale producătorilor.

În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garanție este de 12 luni pentru produsele de folosință îndelungată și între 0-12 luni pentru restul. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.

În cazul certificatelor de garanție emise de producător / importator, produsele beneficiază de garanție în rețelele de service ale acestora, în centrele menționate explicit în certificate; produsul reclamat defect poate fi prezentat direct la cel mai apropiat centru de service prevăzut în certificat. Această unitate de service va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanției;
Condițiile de acordare a garanțiilor, în acest caz, pot varia în funcție de producător și sunt stabilite în politicile comerciale ale acestora, la nivel național (a se vedea lista centre de service autorizate). Totodată, SC RAC 74 IMPEX SRL răspunde privind garanția legală de conformitate, în calitate de vânzător conform prevederilor legale. În cazul în care durata medie de utilizare a unui produs este mai mică de 2 ani, garanția de conformitate se reduce la acea perioadă.

Termenii și condițiile de garanție sunt în conformitate cu prevederile legale: ordonanța Guvernului nr. 21 / 1992 privind protecția consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora. Perioada de garanție este menționată în certificatul emis de producător / importator și începe să curgă de la data înscrisă în factura de achiziție; de asemenea această perioadă este confirmată și de certificatul de garanție aferent facturii fiscale emis de RDBeco.ro.

Durata termenului de garanție se prelungește cu timpul scurs de la data la care s-a adus la cunoștință vânzătorului lipsa de conformitate sau s-a predat produsul persoanei desemnate de către acesta până la data aducerii produsului în stare normală de utilizare, respectiv data notificării în scris în vederea ridicării produsului sau predării efective a produsului către consumator.

Produsele de folosință îndelungată (acele produse complexe, construite din piese și subansambluri, proiectat și construit pentru a putea fi utilizat pe durată medie de utilizare și asupra căruia se pot efectua reparații sau activități de întreținere) defectate în termenul de garanție legală de conformitate, atunci când nu pot fi reparate sau atunci când durata cumulată de nefuncționare din cauza deficiențelor apărute în termenul de garanție legală de conformitate depășește 10% din durata acestui termen, la cererea consumatorului, vor fi înlocuite de vânzător sau acesta va restitui contravaloarea produsului respectiv. Drepturile conferite în baza garanției comerciale sunt în conformitate cu prevederile legale. Aceste drepturi legale nu sunt afectate prin garanția oferită.

Operațiunile efectuate de service în perioadă de garanție vor fi menționate pe documente separate; aceste documente devin parte integrantă a certificatului de garanție.

Termenul maxim de soluționare este de 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul, după caz, a adus la cunoștință vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. După aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la Service sau puteți solicita expedierea acestuia prin curier.

Reparațiile în perioada post garanție pot dura între 10-90 zile. Clientul trebuie să își dea acordul în scris, fără echivoc, în termen de 48h de la comunicarea costului de reparație.

Aducerea la conformitate se poate efectua prin:

  • depanarea / reparația produsului;
  • înlocuirea parțială sau integrală a produsului;
  • înlocuirea cu produse cu perfomante cel puțin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau
  • înlocuit cu același model;
  • returnarea contravalorii produsului în situația în care reparația sau înlocuirea nu sunt posibile;

Responsabilitățile clientului

Condițiile de garanție nu se aplică pentru problemele sau daunele cauzate de client sau în circumstanțe cum ar fi, dar fără a se limita la următoarele:

  • s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat și / sau modificat de personal neautorizat;
  • numărul de serie al produsului (S/N-“serial number”, IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
  • sigiliile pentru garanție au fost rupte sau schimbate;
  • produsul prezintă defecte fizice: lovituri, crăpături, ciobiri, rugină sau prezintă urme utilizare în condiții neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, manipulare incorectă, setări și instalări incorecte, virusari, rescrieri de BIOS, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, etc;
  • incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / măsurilor de securitate uitate sau pierdute.

Procedura trimiterii produselor în garanție
La expedierea produsului pentru garanție te rugăm să ne comunici numărul cererii de service alocat după completarea Formularului de SERVICE de forma SV XXXXX; în cazul produselor expediate prin firmele de curierat rapid te rugăm să menționezi pe scrisoarea de transport (AWB) NUMĂRUL FORMULARULUI DE SERVICE, precum și mențiuneaÎN ATENȚIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE“.

Produsele aduse sau expediate în atenția departamentul de service trebuiesc să fie complete, să conțină toate accesoriile (recomandăm să fie aduse / expediate în ambalajul original sau un ambalaj adecvat) și însoțite de o copie a facturii fiscale de achiziție, a certificatului de garanție original al producătorului / importatorului, precum și o copie a certificatului de garanție emis de RDBeco.ro care însoțește factura sau este transmis online, via email, clientului.
Produsele care necesită acordarea garanției pot fi expediate la adresa: Strada Barajului nr. 36C, Tulcea.

Departamentul de service
În cazul în care optați pentru expedierea printr-o firmă de curierat rapid puteți apela la NEMOEXPRESS (telefon: 021-9392) și solicita preluarea coletului de la adresa dumneavoastră. Este foarte IMPORTANT să menționați pe scrisoarea de transport (AWB) NUMĂRUL FORMULARULUI DE SERVICE, precum și mențiunea “ÎN ATENȚIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE“. După ce coletul / produsul va fi recepționat și verificat veți fi anunțat privind desfășurarea procedurii de garanție / aducere la conformitate a produsului dumneavoastră.

Plata transportului pentru produsele trimise în service (tur-retur) în vederea soluționării garanției revine în sarcina RDBeco.ro (SC RAC 74 IMPEX SRL); expedierea se poate face prin intermediul firmei de curierat NEMOEXPRESS. În eventualitatea în care solicitarea de garanție este nejustificată, iar produsul funcționează conform specificațiilor producătorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum și costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizată după verificare.

Mențiuni importante
Pierderea certificatului de garanție, precum și deteriorarea, ștergerea sau pierderea etichetei care conține datele de identificare ale produsului (S/N, IMEI etc.) pot duce la pierderea garanției. În cazul în care nu ai primit alăturat facturii sau pe email certificatul de garanție aferent acesteia emis de RDBeco.ro îl poți solicita oricând la adresa: https://www.rdbeco.ro/reclamatii. Pentru a vă retrimite certificatul de garanție este necesar să ne comunicați: număr factură, titular, adresă de mail.

Reclamații

Acordăm atenție părerii și întrebărilor tale și încercăm să fim cât mai rapizi în ceea ce privește procesarea solicitărilor pe care le primim.

Dacă ai o problemă cu o comandă, cu un produs, cu documentele (garanție, factură, etc.) ne poți scrie aici.

Termenul maxim de răspuns a unei reclamații este de 48 de ore. Sesizările se pot depune DOAR ONLINE.

Cum comand?

Comenzile ONLINE au PRIORITATE și garantează preluarea corectă a datelor de facturare și livrare.

  • Caută produsul dorit: poți căuta un produs direct în câmpul special de căutare sau navigând în categoriile de produse direct din meniul afișat în stânga.

Adaugă produsele dorite în coșul de cumpărături prin selectarea butonului “Adaugă în coș” sau prin apăsarea butonului cu inscripția unui coș de cumpărături.

Poți adaugă în coș mai multe produse, din categorii diferite.

 

  • Verifică-ți comanda online

După adăugarea fiecărui produs, ești direcționat automat în coșul de cumpărături, aici poți să revezi lista produselor selectate, să actualizezi cantitatea sau să renunți la unul sau toate produsele selectate.

 

  • Detalii de facturare și livrare comandă

După adăugarea produselor dorite în coș, trebuie să selectezi detaliile de facturare, metoda de plată dorită și modalitatea de livrare preferată (ridicare personală din showroom, din magazinele noastre sau livrare prin curier).

Nu uita să citești termenii și condițiile și să bifezi căsuța “Am citit și sunt de acord cu termeni și condiții sitului web” înainte de a trimite comanda.

Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Plasează comanda”. La scurt timp după apăsarea acestui buton vei primi un e-mail prin care se confirmă înregistrarea comenzii.

 

  • Ai mai cumpărat până acum de la noi sau este prima dată?
  1. Dacă ești client nou, completează doar datele din formular și apasă butonul “Plasează comanda”.
  2. Dacă ești deja client, introdu e-mail-ul și parola în caseta din stânga și ți se vor încărca toate datele folosite la ultima comandă. Dacă dorești livrarea în aceleași condiții, apasă “Plasează comanda”.

 

  • Salvarea datelor

După fiecare comandă plasată, datele de livrare sunt salvate pentru a putea fi folosite ulterior.

Cum plătesc?

  1.  Ramburs
    Se plătesc produsele curierului care livrează împreună cu taxele de livrare incluse în valoarea facturii.
  2. Plata prin Card
    Online pe site-ul RDBeco.ro Se pot efectua plăți online cu cardul (personal sau al firmei);
    Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD;
    Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzacții;
    Pentru finalizarea oricărei tranzacții trebuie furnizat:codul cardului (toate cifrele de pe fața cardului, fără spații);
    data de expirare;
    ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripționate pe banda cu semnătura ta.
  3. Ordin de plată
    Se generează o factură proformă și se trimite prin e-mail sau fax către client de un agent RDBeco.ro. Contul bancar este trecut în factura proforma în funcție de cererea clientului.
    Produsele vor fi trimise clientului după ce se are evidența intrării banilor în contul bancar al RDBeco.ro.

Opțiuni de expediere

Produsele comercializate de către seller sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt noi și livrate în ambalajul original al producătorului.
Valoarea totală a transportului va fi afișată în coșul de cumpărături înainte de plasarea comenzii.